10 meest gestelde vragen.

10 Meest gestelde vragen.

Electro Metaal Tolenaar, is een ambachtelijk bedrijf. Om het aantal telefoontjes per dag te beperken en de levertijd te versnellen hebben wij een lijst opgesteld met veel gestelde vragen.
Leest u deze alstublieft eerst goed door, alvorens ons te bellen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u tussen 8.00 en 16.00 ons bellen op 010-4136828

 

  • Bent u open zolang de maatregelen i.v.m. corona gelden, gesteld door de overheid?
    Ja, wij zijn open. Om u en onszelf te beschermen, hebben wij een sterke voorkeur dat u het onderdeel naar ons opstuurt.
    Ons adres is Electro Metaal Tolenaar, Koepelstraat 30 3031 VD Rotterdam.
    Wilt u toch langskomen? Wij volgende de 1.5 meter afstand maatregel, en hebben ons klantcontact hierop ook aangepast.

 

  • Wat kost verchromen?
    De prijs is afhankelijk van de tijd die nodig is het onderdeel te restaureren. Om u een prijs te geven kunt u;
    – Het onderdeel bij ons langs komen brengen ter beoordeling, hierop gebaseerd kunnen wij een definitieve prijs vast stellen.
    – Een foto van het onderdeel naar ons mailen (info@electrometaaltolenaar.nl) Gebaseerd op deze foto mailen wij u een prijsindicatie.

 

  • Kan ik een foto mailen?
    Ja dit is mogelijk. Om u een goede prijsindicatie te kunnen geven, dient de foto aan de volgende uitgangspunten te voldoen;
    – De onderdelen van redelijk dichtbij fotograferen zodat we de staat van het materiaal kunnen beoordelen.
    – Een foto van alle delen bij elkaar. Hierdoor voorkomen we misverstanden over het aantal onderdelen.

 

  • Kan ik mijn onderdelen opsturen?
    Ja dit is mogelijk. Stuur u onderdeel op naar:
    Electro Metaal Tolenaar
    Koepelstraat 30
    3031 VD Rotterdam

 

  • Als ik een onderdeel naar u opstuur, krijg ik dan een ontvangstbevestiging?
    Ja zodra we de onderdelen ontvangen zullen wij deze beoordelen en u een offerte aanbieden.

 

  • Wat is de levertijd?
    De levertijd van een onderdeel is afhankelijk van vele variabelen. Wij streven er altijd naar de producten zo snel mogelijk te leveren. Gemiddeld is de levertijd tussen de 4 en 6 weken. Op het moment dat u product gereed is nemen wij contact met u op. U hoeft dus geen tussentijds contact met ons op te nemen.

 

  • Zijn mijn onderdelen al klaar?
    Zodra de onderdelen klaar zijn bellen wij op. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

 

  • Kan ik zonder afspraak langskomen?
    Zolang de door de overheid gestelde Corona maatregelen gelden, beperken wij het persoonlijk contact zo veel mogelijk. Om u en onszelf te beschermen, hebben wij een sterke voorkeur dat u het onderdeel naar ons opstuurt. Wilt u toch langskomen? Bel dan naar 010-4136828, voor het maken van een afspraak. Wij volgende de 1.5 meter afstand maatregel, en hebben ons klantcontact hierop ook aangepast.

 

  • Zijn jullie ook op zaterdag open?
    Ja we zijn iedere zaterdag geopend van 8.00 tot 12.00.
    Zolang de door de overheid gestelde Corona maatregelen gelden, beperken wij het persoonlijk contact zo veel mogelijk. Om u en onszelf te beschermen, hebben wij een sterke voorkeur dat u het onderdeel naar ons opstuurt. Wilt u toch langskomen? Bel dan naar 010-4136828, voor het maken van een afspraak. Wij volgende de 1.5 meter afstand maatregel, en hebben ons klantcontact hierop ook aangepast.

 

  • Wat zijn jullie openingstijden?
    Maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00
    Zaterdag van 8.00 tot 12.00

 

  • Klopt het dat er maar 9 meest gestelde vragen zijn?
    Ja dit klopt maar nu zijn het er 10.